torsdag den 14. maj 2015

HAVEBOG GIVEAWAY - vind HAVEELSKERNES HAVER

Denne uge ud, og næste med er blogmedlemmer velkommen til at deltage i en GIVEAWAY. Præmien er min nye coffeetable havebog: Haveelskernes Haver, der indeholder stemningsfulde billeder fra 12 smukke danske haver med sjæl, charme, blomster vildskab og paradis stemning. 

Coffeetable bogen der måler 28x28 cm, 240 sider. 



Hvordan kan jeg vinde?
Det eneste du skal gøre er at skrive, hvorfor du har gerne vil vinde et personlig signeret eksemplar af bogen, - og dele billedet herover med et link til denne konkurrence på din egen blog. Vinderen af giveaway´en trækkes søndag den 24. maj, og offentliggøres her på bloggen.

Er du ikke medlem af bloggen, kan du istedet deltage, hvis du følger mig på Instagram og du lægger et billede ud fra din have med tagget #evigglade og #HaveelskernesHaver.
Gør du begge dele er chancerne naturligtvis dobbelt så store. 










15 kommentarer:

  1. Dear Eva,
    How nice that you raffled this beautiful book.
    I live in the Netherlands so I do not know if you can send it.
    If you can not, I wish good luck to the other candidates!
    And I wish you a nice long weekend!

    With love,
    Gerry

    SvarSlet
    Svar
    1. Sure I can send it to the Netherlands. :) Gerry

      Have a great weekend

      Hugs
      Eva

      Slet
  2. Hej Eva!
    Så fin bok du har gjort! :) Jag blir gärna med i utlottningen. Hoppas det går bra att sända till Sverige isåfall. ;)
    Det verkar som en riktig inspirationsbok, full av härliga bilder och inspirerande idèer. Något jag kunde tänka mig att bläddra i på regntunga sommardagar, eller ta med ut i trädgården i skuggan en solvarm sommardag. Eller som en planeringsbok under mörkaste vintern. ;)
    Skulle bli jätteglad om jag hade tur att vinna.
    Ha en trevlig helg! Njut majdagarna! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for deltagelsen. Du får et lod med i morgen! :)

      Slet
  3. Jeg ville elske at vinde denne smukke bog - der er ikke noget bedre end lækre havebøger med smukke billeder af skønne haver. Vi venter lige nu på, at lillesøster skal melde sin ankomst (any day now) og havebøger har derfor ikke lige været prioriteret op i shoppingbudgettet på det sidste, så kunne da være skønt at vinde denne skønne bog til at bladre rundt i henover de lune sommeraftener.

    Mange hilsner
    Stella

    http://frudue.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det glæder mig du vil kunne hygge dig med min havebog mellem hænderne, hvis du vinder lodtrækningen. Ikke mindst når babyen kommer og du får brug for at lade lidt op ind imellem og bare slappe af. ;)

      Slet
  4. Hej Eva, selvfølgelig vil jeg gerne vinde denne lækre bog :-) Fordi du har valgt nogle spændende haver ud, som jeg gerne vil læse om:-)
    Jeg har lavet et blog indlæg og jeg ligger også et billede ud på instagram med #eviglade osv :-) og så krydser jeg mine fingre :-)
    Ha en dejlig aften og laaannnngggg weekend:-)
    Gro

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gro... Superlækkert med al din opbakning.
      Kæmpe knus herfra

      Eva

      Slet
  5. Hej Eva, åhhh hvor vil jeg gerne vinde din bog, efter at have fulgt dens tilblivelse på bloggen og set dine smukke billeder har den stået på min ønskeliste. Desværre fik jeg den ikke hverken til min fødselsdag eller til mors dag, så nu håber jeg at vinde den her. Jeg har brug for noget inspiration til mine blomsterbede i haven og det tror jeg der er masser af i din bog. Samtidig er den guf for øjnene hele vinteren hvor jeg bruger mange af de lange aftener på at sidde og havedrømme.
    Jeg lægger et link på min blog til bogen .
    De bedste havehilsner fra Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din deltagelse og links - lækkert med dit besøg på Ledreborg idag. ;)
      Du er noteret som deltagende i Giveaway´en ;)

      Slet
  6. Dear Eva, I'm living in Portugal.I'm not sure if I can join this giveawway.
    I would love towin this book because I really love gardening.
    Hugs Nina

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you very much Nina, - you are most welcome. :)

      Slet
  7. Åh den vil jeg elske at vinde! Den ser forrygende ud og er sikkert fyldt med spændende inspiration som jeg kan bruge i min egen skønne have. Så håber det bliver mig som er den heldige vinder!
    Mvh Esther / www.vidunderligeårstider.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Esther. Spændende indslag du har om syrensaft. Det har jeg aldrig hørt om før.

      bedste hilsner
      Eva

      Slet
  8. Jeg er vist lidt sent ude men blev inspireret af de fine billeder og den havebog måtte da meget gerne stå hjemme hos mig. Jeg har haft have i over 40 år og som jeg selv, har den udviklet sig fra en pryd have med stor køkkenhave til den mere vilde have, der ikke tager alt min tid men som stadig er til stor glæde og inspiration. eva2049@gmail.com

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...